reklama
Seniorzy są aktywniejsi seksualnie od seniorek (Komentarzy: 35)
Jakie podwyżki emerytur w 2011 roku? (Komentarzy: 25)
Dla seniorów Hiszpania jest tańsza (Komentarzy: 20)
Odwrócona hipoteka, czyli jak dorobić do emerytury? (Komentarzy: 16)
Sanatoria: Przerzeczyn-Zdrój (Komentarzy: 13)

Polski rynek telekomunikacyjny: Wirtualne Telefony 2009 rozdane
(2010-03-05)Już po raz dziewiąty rozdano „Wirtualne Telefony” – nagrody dla liderów polskiego rynku teleinformatycznego, za wyjątkowe osiągnięcia oraz produkty i usługi wprowadzone na rynek w 2009 roku. Nagrody wręczono podczas gali magazynu „Mobile Internet”, która odbyła się 25 lutego 2010 roku w warszawskim klubie Dekada.
Jak co roku uroczystość zgromadziła wielu znakomitych gości, wśród których znaleźli się członkowie zarządów największych firm teleinformatycznych w Polsce oraz przedstawiciele izb gospodarczych, świata biznesu a także agencji PR i mediów. Pojawiły się także zaproszone gwiazdy show biznesu – Urszula Dudziak, Mika Urbaniak, Jarosław Jakimowicz, Katarzyna Żak, Agnieszka Szulim, Paulina Smaszcz-Kurzajewska, Izabela Kopeć oraz Grażyna Wolszczak. Galę, tradycyjnie już, poprowadził Rafał Bryndal.
Nagrody w poszczególnych kategoriach otrzymali:
- TELEFON ROKU 2009 – INNOWACJA: Nokia N900 – Nokia Poland – za stworzenie komputera mobilnego kolejnej generacji.
- TELEFON ROKU 2009 – BIZNES: HD2 – HTC – za największy dotykowy ekran ułatwiający korzystanie z biznesowych funkcji.
- TELEFON ROKU 2009 – MULTIMEDIA: OMNIA II – Samsung Electronics Polska – za połączenie dużych możliwości multimedialnych i eleganckiego wyglądu.
- TELEFON ROKU 2009 – DESIGN: BL40 – LG Electronics Polska – za stworzenie eleganckiego urządzenia, obok którego trudno przejść obojętnie.
- TELEFON ROKU 2009 – SMARTPHONE: SATIO – Sony Ericsson Polska – za mobilne biuro w kieszeni.
- NETBOOK ROKU 2009: N130 – Samsung Electronics Polska – za doskonały komputer do mobilnej pracy.
- NAWIGACJA ROKU 2009: AutoMapa – za wprowadzenie aktywnego systemu omijania korków: AutoMapa Traffic.
- OFERTA ROKU 2009: iPlus – Polkomtel – za nową, spójną ofertę pozwalającą na szybki mobilny dostęp do internetu.
- USŁUGA ROKU 2009: CDMA – Orange – za usuwanie białych plam z mapy polskiego internetu.
- PRE-PAID ROKU 2009: PLAY FRESH – P4 – za wprowadzenie rewolucyjnej oferty na polskim rynku.
- INNOWACJA ROKU 2009: PON – Dialog – za wprowadzenie dostępu do internetu w technologii światłowodowej.
- TECHNOLOGIA ROKU 2009: HSPA+ – Polska Telefonia Cyfrowa – za pierwsze w Polsce komercyjne uruchomienie najszybszego mobilnego internetu.
- DEBIUT ROKU 2009: emporia – za dostrzeżenie potrzeb seniorów.
- WDROŻENIE ROKU 2009: LLU – Netia – za uwolnienie już 300 węzłów LLU.
- ROZWIĄZANIE ROKU 2009 – INTERNET SZEROKOPASMOWY: Cyfrowy Polsat – za rozwiązanie problemu dostępu do internetu na terenach pozbawionych infrastruktury technicznej.
- MOBILNE FINANSE ROKU 2009: Minikarta Era PayPass – Polska Telefonia Cyfrowa – za integrację telefonii mobilnej i usług finansowych.
- OPERATOR STACJONARNY ROKU 2009: Netia – za konsekwentne umacnianie pozycji rynkowej i efektywne wzbogacanie oferty.
- SUKCES ROKU 2009: LG Electronics Polska – za konsekwentne utrzymywanie wzrostu sprzedaży i systematyczne zwiększanie udziału w rynku.
- DYSTRYBUTOR ROKU 2009: T1 – za podnoszenie efektywności sprzedaży.
- SPONSOR ROKU 2009: Polkomtel – za nieoceniony wkład w sukces polskiej siatkówki i konsekwentne wspieranie polskiej kultury.
- KAMPANIA REKLAMOWA OPERATORA KOMÓRKOWEGO ROKU 2009: HEYAH – Polska Telefonia Cyfrowa – za wyjątkową kampanię „No to SRU!”, za humor, siłę przekazu i walkę z kruczkami.
- KAMPANIA REKLAMOWA OPERATORA STACJONARNEGO ROKU 2009: Netia – za zahipnotyzowanie polskiego rynku twarzą Netii.
- BLOG ROKU 2009: BLOG RZECZNIKA – Grupa TP – za stworzenie platformy komunikacyjnej, pozwalającej na efektywną wymianę informacji z internautami.
- MECENAT ROKU 2009: Polska Telefonia Cyfrowa – za szeroko rozwiniętą działalność w obszarze promowania kultury oraz mecenat nad dziedzictwem narodowym.
- WYDARZENIE ROKU 2009: Urząd Komunikacji Elektronicznej – za zawarcie porozumienia kształtującego nowy ład na polskim rynku.
- WYDARZENIE ROKU 2009: Telekomunikacja Polska – za zawarcie porozumienia kształtującego nowy ład na polskim rynku.
- CZŁOWIEK SUKCESU 2009: Dariusz Matuszak – za celną strategię komunikacji i jej efektywny wpływ na wizerunek spółki.
- LIDER SPRZEDAŻY 2009: Grzegorz Kania – za znaczący udział w sukcesie marki LG na polskim rynku.
- CZŁOWIEK MARKETINGU 2009: Wojciech Wasilewski – za umocnienie marki Samsung na polskim rynku.
- MANAGER ROKU 2009: Bogusława Matuszewska – za znaczący wkład w umocnienie pozycji Polkomtela na polskim rynku telekomunikacyjnym.
Kapitułą wyróżniła również osobę, która niemal przez 10 lat pełniąc swoje funkcje wniosła wyraźny wkład w rozwój firm, na rzecz których pracowała. Nagrodę CZŁOWIEK PR DEKADY otrzymał Zbigniew Lazar – za wieloletnie kreowanie kultury komunikacyjnej, wyznaczanie standardów PR i dbałość o poprawność języka polskiego.
Coroczna gala magazynu „Mobile Internet” odbywa się od 2001 roku. Jest jednym z najważniejszych wydarzeń dla środowiska IT i Telekom. Uznanie branży i mediów sprawiło, że „Wirtualne Telefony” nazywane są „Polskimi Oskarami IT i Telekomunikacji”.
Słowa kluczowe (tagi) dla tej wiadomości:
technologia
Podobne artykuły/wiadomości: |
Podziel się wiadomością
Wiadomosć została opracowana przez: |
Ta wiadomość nie ma jeszcze komentarzy, bądź pierwszy - dodaj swój komentarz!