reklama
Seniorzy są aktywniejsi seksualnie od seniorek (Komentarzy: 35)
Jakie podwyżki emerytur w 2011 roku? (Komentarzy: 25)
Dla seniorów Hiszpania jest tańsza (Komentarzy: 20)
Odwrócona hipoteka, czyli jak dorobić do emerytury? (Komentarzy: 16)
Sanatoria: Przerzeczyn-Zdrój (Komentarzy: 13)
Czy w domu był włamywacz? Nie, to tylko reklama (wideo)
(2010-10-06)Pracownicy pewnej firmy oferującej systemy zabezpieczeń mieszkań w Chile wpadli na pomysł pewnej interesującej, ale raczej niezbyt miłej dla potencjalnych klientów kampanii reklamowej.
Człowiek wraca do domu i tuż za drzwiami znajduje pudełko. Czyżby ktoś włamał się do domu i zostawił po sobie dziwny prezent? Włamywacz z poczuciem humoru? Spokojnie, to tylko reklama. Kampania firmy ADT w Santiago de Chile miała jednak na celu wystraszenie właścicieli mieszkań, co trudno uznać za miłe.
Żartownisie z działu marketingu wsuwali przez szczelinę w drzwiach elastyczny kartonik, który po drugiej stronie drzwi zmieniał się w pudełko, na którym widniał napis "Do twojego domu mnożna włamać się łatwiej niż myślisz". Czy Chilijczycy popędzili masowo do sklepów tej firmy? Nie wiadomo. Na pewno nie wszystkim było tak wesoło jak pomysłodawcom pudełka.
Słowa kluczowe (tagi) dla tej wiadomości:
przestępczość, reklama, rozrywka, technologia, zakupy
Podobne artykuły/wiadomości: |
Podziel się wiadomością
Wiadomosć została opracowana przez: |
2010-10-06 | 14:17:55
a mnie się taki chwyt podoba Więcej |